وزیر سابق ارتباطات در واکنش به جمع‌آوری کردن بیلبوردهای علی کریمی نوشت: ما چقدر پیشرفت کردیم که از ممنوع‌التصویری رؤسای جمهور رسیدیم به ممنوع التصویری مجری و فوتبالیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به یادداشت مدیرمسئول کیهان نوشت: مالکیت بخش قابل توجه سهام برخی از سکو‌هایی که ایشان نامبرده‌اند، با نهاد‌های انقلابی است!
آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در واکنش به ریزش چند ساختمان در منطقه ۱۹ تهران در کانال تلگرام خود نوشت: خطر «مدیر پر روی کارنابلد» برای یک شهر به مراتب بیشتر از «ساختمان‌های ناایمن» است.
فردی که از چاق بودنش ناراضی بود به پزشکی مراجعه کرد و پرسید: چه «بخورم» که وزنم کاهش یابد؟ پزشک پاسخ داد: برای کاهش وزن باید «نخوری» حالا داستان کیفیت اینترنت است.
محمدجواد آذری جهرمی به خبر منتشر شده مبنی بر دعوت علی لاریجانی از وی برای انتخابات مجلس واکنش نشان داد.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در توئیتی در واکنش به تقلب بیش هزار نفر در کنکور سال پیش نوشت: وزارت علوم پاسخ دهد چطور با وجود قطع اینترنت در کنکور تقلب گسترده شد؟
آذری جهرمی در واکنش به مالیات ستانی از اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی نوشت: نکته قابل توجه این بود که چگونه یک دولت از فعالیت در یک شبکه اجتماعی که خودش آن‌را بدون طی شدن رویه معمول قانونی مسدود کرده است، مالیات‌ستانی می‌کند؟
پست تلگرامی آذری جهرمی درباره کودتا در روسیه را در ادامه می‌خوانید.
وزیر پیشین ارتباطات نوشت: چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
علی لاریجانی نوشت: رفع نگرانی از جریان خالص‌سازی؛ ‏خبری درباره‌ی انتخابات مجلس وجود ندارد. بدین وسیله از جریان خالص سازی رفع نگرانی می‌شود و بعید است به این روش‌های برادران بتوان رقابت تصنعی ایجاد کرد. ملک را چاره‌ای دیگر نیاز است.
آذری جهرمی به اظهارات جنجالی در نشست دانشمندان با رئیسی واکنش نشان داد.
وزیر سابق ارتباطات به مسمومیت دانش آموزان واکنش نشان داد و نوشت: اکنون که وزارت بهداشت اعلام نموده است که این حوادث عمدی است و دستگاه قضایی هم برای رسیدگی وارد عمل شده است؛ به نظر می رسد پیگیری و اطلاع رسانی در مورد آن بایستی در ردیف اولویت بندی «مقابله با اقدامات تروریستی» قرار گیرد.
وزیر سابق ارتباطات به مسمومیت دانش آموزان واکنش نشان داد و نوشت: اکنون که وزارت بهداشت اعلام نموده است که این حوادث عمدی است و دستگاه قضایی هم برای رسیدگی وارد عمل شده است؛ به نظر می رسد پیگیری و اطلاع رسانی در مورد آن بایستی در ردیف اولویت بندی «مقابله با اقدامات تروریستی» قرار گیرد.
وزیر پیشین ارتباطات: یک سوال مهم حاشیه‌ای در قضیه قطعه موسیقی «گنگستر شهر آمل» این است که این موسیقی با توجه به اعمال محدودیتهای شدید و متعدد بر اینترنت، چگونه بین مردم فراگیر شده است؟
وزیر سابق ارتباطات به اظهارات ابوالقاسم طالبی در برنامه «زنده» سیما، واکنش نشان داد.
آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات نوشت: به زبان ساده بگویم که فیلتر کردن نتیجه ندارد. مگر تلگرام و واتس اپ و اینستاگرام و توییتر و … و حتی فیلترشکن‌ها بسته نشده، آیا کارساز بود؟ بسیاری از مردم کشور دیروز این عکس رو دیدند و برخی هم واکنش نشون دادند.
آذری جهرمی نوشت: بنده با همه همین تجاربی که شما می‌گویید عرض می‌کنم: «این مسیر تعامل با فضای مجازی قطعا غلط است، آزموده را آزمودن خطاست».
وزیر پیشین ارتباطات به توییت میرسلیم واکنش نشان داد.
آذری جهرمی؛ وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به حادثه تلخ برای مهسا امینی نوشت: آسیب جدی به «دختری در حکومت شیعه» بر اثر عوارض اقدامات گشت ارشاد، تلنگری به ما نمی‌زند؟
آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات به گفته‌های رئیس جمهور درباره مشکلات عدم توسعه زیرساخت در دولت قبل به عنوان دلیل کاهش فعلی سرعت اینترنت واکنش نشان داد.
آذری جهرمی به ادعای تکمیل پروژه ماهواره خیام در دولت سیزدهم واکنش نشان داد.
آذری جهرمی در واکنش به ادعای تکمیل پروژه ماهواره خیام در دولت سیزدهم حکایتی را روایت کرد.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتر سوالی مطرح کرد که با پاسخ محمد جواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات همراه شد. در واکنش فضائلی آذری جهرمی را متهم به «تبلیغات زود هنگام برای انتخابات» کرد.
آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات به پخش اعترافات سپیده رشنو واکنش نشان داد.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به خبر آزاد بودن واردات آیفوت نوشت: با یک اعلام ممنوعیت ساده قیمت هر آیفون در بازار بیش از ۵۰ درصد رشد کرد. رانت و دزدی شاخ و دم ندارد، به همین راحتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ